Ellss

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2010

Lite uppdatering..

Av Daniella - 25 augusti 2010 09:59

Nu var det ett bra tag sen jag skrev här. Lite synd men inte orkat helt enkelt..

Har hänt en del sen sist..


Var ju utomlands med min älskling, det var helt underbart :) även om hem och ditresan var väldigt påfrestande på kroppen. Först flyg i 3 timmar till santorini och efter det båt i 3 timmar till. Kan lägga upp lite bilder från naxos här senare.


Efter vi kom var det skolan som gällde, började förra veckan. Dock bara upprop den veckan så inte förens nu som vi börjat komma igång med allt på riktigt. Går Mån-torsdag med 1 lektion om dagen förutom onsdagar då är det 2 st. Ska dit idag, börjar klockan 1 :D väldigt skönt!


Sen var vi ju på ultraljudet förra torsdagen :D :D Det var helt underbart, obeskrivligt helt enkelt. Fick se hur den sprattlade som bara den, hon som gjorde ultraljudet hade svårt att mäta och se allt ordentligt för den va så aktiv. Ändå känner jag absolut ingenting i magen.. Tråkigt men det kommer nog :) Iallafall så trodde hon att bebisen va lite yngre än vi tänkt, hela 11 dagar :O. Men vi ska dit om en vecka igen och dubbelkolla allt. Fick med oss en liten bild som jag ska lägga upp här lite senare den också.


Nu blir det frukost och sen fixa iordning mej för skolan.

 
 
hanna

hanna

25 augusti 2010 10:12

heeey jag gillar din blogg!

http://www.metrobloggen.se/hannasegfelt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniella - 25 juli 2011 19:56

GRAVIDITET: När fick ni reda på att du var gravid?  10 maj 2010Var det planerat? Nej verkligen inte då jag använde p-pillerMådde du illa under graviditeten? Ja i stort sett hela graviditetHade du mycket foglossningar? Nej bara ont i ena höften den si...

Av Daniella - 6 december 2010 23:28


Jag är med och tävlar hos http://mandyys.devote.se/ om ett par converse. Gör du samma sak och ha chans att vinna ett par fina skor!     ...

<3

Av Daniella - 19 september 2010 14:15

Bebis sparkar som bara den i magen haha, vart igång med rejäla sparkar nån timme nu :D Så mysigt och roligt att kolla på när man ser utanpå hur hela magen rör på sej, lite läskigt.. Får ta och börja spela in när den är igång som mest, kan va kul att ...

Av Daniella - 17 september 2010 14:27

Då har ännu en vecka gått och det är helg igen, skönt :) Dock lär det inte bli den allra roligaste helgen för jag har en del plugg framför mej.. vart rätt dålig med pluggandet det senaste, kännt mej lite halvkass och opepp på allt. Är ledig idag ...

Av Daniella - 13 september 2010 18:10

Hatar verkligen reebook easytone reklamen, den med en massa snygga vältränade rumpor i!!   Verkligen vad jag vill se just nu när jag känner mej stor som ett hus, massa perfekta rumpor flera gånger om dagen, NOT.   Dock blir jag sugen på att k...

Presentation


Daniella, en tjej på 20 år. Bor i Göteborg med min pojkvän.
Vi väntar vårt första barn som är beräknad att komma den 23:e Januari. Här i bloggen skriver jag allt intressant som har med liten i magen att göra,
samt alla funderingar mm.

bebis

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards