Ellss

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2010

UL imorgon

Av Daniella - 31 augusti 2010 11:06

Sitter i soffan och kollar lite på tv, fördriver tiden tills jag ska iväg till skolan..

Börjar kl 13 med samhällskunskap. Skulle egentligen haft matte idag också men skippade den för jag har inte ens boken så kändes ganska meningslöst.


Imorgon ska vi på ultraljud för andra gången, för att kolla det dom inte såg så bra sist, hjärtat och ena foten. Oroat sönder mej för vad dom kommer säga imon.. Hoppas inte det är något fel på pluttis. Och att jag får mitt BF lite tidigare så jag slipper känna mej så tjock :P gått upp alldeles för mkt känner jag. Jaja det är det värt!


Nä nu ska jag göra lite mackor så jag orkar med skolan.


 
 
NATHY DEMECHO - Gravid.

NATHY DEMECHO - Gravid.

31 augusti 2010 11:36

Kul med UL. Det är ju en helt otrolig känsla att se sitt lilla barn där inne... :)

http://nathydemecho.blogg.se

 
Sandra Ackefjord

Sandra Ackefjord

1 september 2010 13:26

Det kommer gå bra :)

http://sandraackefjord.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniella - 25 juli 2011 19:56

GRAVIDITET: När fick ni reda på att du var gravid?  10 maj 2010Var det planerat? Nej verkligen inte då jag använde p-pillerMådde du illa under graviditeten? Ja i stort sett hela graviditetHade du mycket foglossningar? Nej bara ont i ena höften den si...

Av Daniella - 6 december 2010 23:28


Jag är med och tävlar hos http://mandyys.devote.se/ om ett par converse. Gör du samma sak och ha chans att vinna ett par fina skor!     ...

<3

Av Daniella - 19 september 2010 14:15

Bebis sparkar som bara den i magen haha, vart igång med rejäla sparkar nån timme nu :D Så mysigt och roligt att kolla på när man ser utanpå hur hela magen rör på sej, lite läskigt.. Får ta och börja spela in när den är igång som mest, kan va kul att ...

Av Daniella - 17 september 2010 14:27

Då har ännu en vecka gått och det är helg igen, skönt :) Dock lär det inte bli den allra roligaste helgen för jag har en del plugg framför mej.. vart rätt dålig med pluggandet det senaste, kännt mej lite halvkass och opepp på allt. Är ledig idag ...

Av Daniella - 13 september 2010 18:10

Hatar verkligen reebook easytone reklamen, den med en massa snygga vältränade rumpor i!!   Verkligen vad jag vill se just nu när jag känner mej stor som ett hus, massa perfekta rumpor flera gånger om dagen, NOT.   Dock blir jag sugen på att k...

Presentation


Daniella, en tjej på 20 år. Bor i Göteborg med min pojkvän.
Vi väntar vårt första barn som är beräknad att komma den 23:e Januari. Här i bloggen skriver jag allt intressant som har med liten i magen att göra,
samt alla funderingar mm.

bebis

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards