Ellss

Direktlänk till inlägg 29 juli 2010

Baby

Av Daniella - 29 juli 2010 23:37


Du är tillsammans med? Rasmus
Hur gammal är han/hon? 23
När fyller han/hon? Februari
Vart bor han/hon? tillsammans med mej i en 2a i city
Vad har han/hon för färg på rummet? Typ beige creme
Har han/hon någon fobi? Oreda kanske
Är han/hon beroende av något då? Nee tror jag inte


Är han/hon envis? Lika envis som jag
Vad gör han/hon på helgerna? Umgås med mej/jobbar eller träffar nån vän
Beskriv honom/henne med två ord? Underbarast finast
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? Ja det kommer han bli! Han är helt underbart gullig och bryr sej om allt som har med bebis att göra
Varför blev du tillsammans med honom/henne? För att han är så underbart fin på alla sätt som finns!
Föll du för honom/henne direkt? Förtjust kanske, har ganska svårt att bli kär men det tog inte många veckor ändå :)
Du har roligt med honom/henne? Alltid, han är så spexig min älskling och får mej att skratta flera gånger om dan
Du skulle kunna bo med honom/henne? Bor redan ihop sen ett par månader
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? Det finns inget vackrare än att du den jag älskar mest ska bli mamma till vårat barn


Om er:
Hur träffades ni första gången? Genom en kompis för ett par år sedan
När blev ni tillsammans? Den 22:e april sa vi att det var vi. Typ samma dag som bebis blev till haha..
Hur länge har ni då varit tillsammans? 4 månader ungefär
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Ja lite grann
Har ni sovit över hos varandra? Klart
Har ni bråkat någongång? Nej inget bråk än
Vem håller fjärrkontrollen? Jag hehe :D
Vad har ni gemensamt? bebis i magen och kärleken för varandra
Har ni samma åsikter om saker? Haha njaa det kan nog skilja lite men oftast tkr vi ganska lika


Planerar ni framtiden ihop? Ja :) pratat om förlovning och sånt. Samt om att vi ska köpa boende tillsammans när bebis blivit större
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? Hmm ett par dagar 
Hur länge kommer ni vara tillsammans? Man vet ju aldrig men hoppas på ett Föralltid

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniella - 25 juli 2011 19:56

GRAVIDITET: När fick ni reda på att du var gravid?  10 maj 2010Var det planerat? Nej verkligen inte då jag använde p-pillerMådde du illa under graviditeten? Ja i stort sett hela graviditetHade du mycket foglossningar? Nej bara ont i ena höften den si...

Av Daniella - 6 december 2010 23:28


Jag är med och tävlar hos http://mandyys.devote.se/ om ett par converse. Gör du samma sak och ha chans att vinna ett par fina skor!     ...

<3

Av Daniella - 19 september 2010 14:15

Bebis sparkar som bara den i magen haha, vart igång med rejäla sparkar nån timme nu :D Så mysigt och roligt att kolla på när man ser utanpå hur hela magen rör på sej, lite läskigt.. Får ta och börja spela in när den är igång som mest, kan va kul att ...

Av Daniella - 17 september 2010 14:27

Då har ännu en vecka gått och det är helg igen, skönt :) Dock lär det inte bli den allra roligaste helgen för jag har en del plugg framför mej.. vart rätt dålig med pluggandet det senaste, kännt mej lite halvkass och opepp på allt. Är ledig idag ...

Av Daniella - 13 september 2010 18:10

Hatar verkligen reebook easytone reklamen, den med en massa snygga vältränade rumpor i!!   Verkligen vad jag vill se just nu när jag känner mej stor som ett hus, massa perfekta rumpor flera gånger om dagen, NOT.   Dock blir jag sugen på att k...

Presentation


Daniella, en tjej på 20 år. Bor i Göteborg med min pojkvän.
Vi väntar vårt första barn som är beräknad att komma den 23:e Januari. Här i bloggen skriver jag allt intressant som har med liten i magen att göra,
samt alla funderingar mm.

bebis

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards