Ellss

Direktlänk till inlägg 29 juli 2010

Godmorgon

Av Daniella - 29 juli 2010 10:58

Vaknade nyss av ett samtal från lillebror :) Finns inget bättre sätt att vakna på skulle jag tro! Han ville att jag skulle komma och hälsa på idag men känner mej inte helt på topp.. Ont i huvudet och lite förkyld. Samt att jag måste till försäkringskassan och skaffa mej ett EU-sjukkort till resan. Hoppas verkligen jag hinner få det innan vi åker, men borde väl inte ta längre tid än en vecka att få de??


Hatar verkligen när folk ska kommentera magen, igår var det mamma som sa att Oj vad stor du är. Så stor var inte jag när jag vänta dej. Jag var hennes första barn då..

Tack liksom.. Kommer väl bli jättefet sen :( Var tvungen att ställa mej på vågen och har faktiskt bara gått upp 3 kg sen jag blev gravid och är i vecka 17.

Ja just det, går in i vecka 17 idag! Tiden bara springer iväg, galet. Och snart är det dags för ultraljudet :D 3 veckor kvar nu. Ska bli så spännande att få se den lilla krabaten där inne, men kan ändå inte sluta oroa mej för att det skulle va nått fel på den. Hoppas vi får en snäll ultraljuds tant som vill säga vad det är för kön, även om dom kör stenhårt på att inte säga det här i Göteborg pga abortrisken pga fel kön..

Vill ju så gärna veta så jag kan börja shoppa massa fint!


Nä nu är det frukost och sen ta och fixa iordning mej för att bege mej in till stan..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniella - 25 juli 2011 19:56

GRAVIDITET: När fick ni reda på att du var gravid?  10 maj 2010Var det planerat? Nej verkligen inte då jag använde p-pillerMådde du illa under graviditeten? Ja i stort sett hela graviditetHade du mycket foglossningar? Nej bara ont i ena höften den si...

Av Daniella - 6 december 2010 23:28


Jag är med och tävlar hos http://mandyys.devote.se/ om ett par converse. Gör du samma sak och ha chans att vinna ett par fina skor!     ...

<3

Av Daniella - 19 september 2010 14:15

Bebis sparkar som bara den i magen haha, vart igång med rejäla sparkar nån timme nu :D Så mysigt och roligt att kolla på när man ser utanpå hur hela magen rör på sej, lite läskigt.. Får ta och börja spela in när den är igång som mest, kan va kul att ...

Av Daniella - 17 september 2010 14:27

Då har ännu en vecka gått och det är helg igen, skönt :) Dock lär det inte bli den allra roligaste helgen för jag har en del plugg framför mej.. vart rätt dålig med pluggandet det senaste, kännt mej lite halvkass och opepp på allt. Är ledig idag ...

Av Daniella - 13 september 2010 18:10

Hatar verkligen reebook easytone reklamen, den med en massa snygga vältränade rumpor i!!   Verkligen vad jag vill se just nu när jag känner mej stor som ett hus, massa perfekta rumpor flera gånger om dagen, NOT.   Dock blir jag sugen på att k...

Presentation


Daniella, en tjej på 20 år. Bor i Göteborg med min pojkvän.
Vi väntar vårt första barn som är beräknad att komma den 23:e Januari. Här i bloggen skriver jag allt intressant som har med liten i magen att göra,
samt alla funderingar mm.

bebis

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards